Köszöntő

Himilec Volodimir alpolgármester, Ungvár Városi Tanács

A Magyar Köztársaság szomszédságpolitikája

Szabó Vilmos államtitkár, Külügyminisztérium

Ukrajna-Magyarország társadalmi, gazdasági kapcsolatai, fejlesztésének lehetősége

Ivan Ivanovich Ivancho konzul, Ukrajna Nyíregyházi Főkonzulátusa

 

Magyarország és Ukrajna határon átnyúló együttműködés helyzete és lehetőségei

Viczián Tamás főkonzul, Magyar Köztársaság Ungvári Főkonzulátusa

VKrizhevsky Andriy ügyvezető igazgató, Stratégiai Partnerségi Központ, Ukrajna

A MÁV Pályahálózat helyzete, fejlesztése

Heinczinger István vezérigazgató,
MÁV Zrt.

 

 

 

Magyarországi vasúti személyszállítás helyzete, fejlesztésének iránya, fókuszban a kelet-nyugati szállítás

Somodi László Marketing és Fejlesztési Szervezet vezetője, MÁV-START Személyszállító Zrt.

 

 Ukrán vasúti személyszállítás helyzete, fejlesztésének iránya, fókuszban a kelet-nyugati szállítás

Sebők Miklós Lviv Vasútigazgatóság

 

 

Magyar-ukrán kereskedelmi és közlekedési együttműködésre épülő Záhonyi Térség Komplex Gazdaságfejlesztési Program ismertetése

Kálnoki Kis Sándor miniszterelnöki megbízott

Köszöntő

Seszták Oszkár elnök, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Közgyűlés

Nyomtávváltós IC Közlekedtetésének jelentősége, magyar-ukrán vállalkozók együttműködésének fejlesztése

Palkó László vezérigazgató, PACOBO Ltd., Ukrajna

MÁV-START Zrt. személyszállító vagonparkjának bemutatása, javaslat a nyomtávváltós kocsik kiválasztására, üzemeltetői elvárások

Csapkó István központvezető, MÁV-START Személyszállító Zrt.

Nyomtávváltós Intercity vonat fejlesztésének, tanulmányának szempontjai

Surányi Sándor ügyvezető igazgató, vasúti szakértő, GanzPlan Hungária Kft.

Nyomtávváltós vagon átalakításának műszaki feladatai, technológiája, várható költségek

Kiss Béla gépészmérnök, szakértő, MÁV Zrt. Vasúti és Mérésügyi Szolgáltató Központ

Ukrán-lengyel viszonylatban közlekedő nyomtávváltós vonatok ismertetése, üzemeltetési tapasztalatok

Samborskij Valentin személyszállítási osztályvezető, Lviv vasútigazgatóság

Nyomtávváltós Intercity vonat közlekedésének jelentősége

Tsar Galina polgármester asszony, Csap

 

Bodnár János ügyvezető, Felső-Szabolcsi LEADER Egyesület

Magyar-ukrán gazdasági, kereskedelmi kapcsolatok fejlesztésének lehetőségei

Berki Tamás gazdasági attasé, Magyar Köztársaság Kijevi Nagykövetsége

SUW 2000 nyomtávváltós berendezés bemutatása

Domin Iurii professzor, Vasúti Tudományos Kutatóintézet, Ukrajna

Balogh Imre közlekedési szakértő, Közlekedési Egyesület

A nyomtávváltós Intercity vonat közlekedtetésével kapcsolatos magyar-ukrán hatósági előírások, minőségi követelmények.

Domin Iurii professzor, Vasúti Tudományos Kutatóintézet, Ukrajna
Balogh Imre közlekedési szakértő, Közlekedéstudományi Egyesület

Javaslat a nyomtávváltós vonatok magyar-ukrán menetrendjére

Nagy Vasilij, Ungvári szállítási igazgatóság helyettes vezetője, Lviv Vasútigazgatóság

Nyomtávváltós vonatok határforgalmának lebonyolítása
 

Rusznák András osztályvezető, MÁV Zrt. Debreceni Igazgatóság

VÁM eljárások a nyomtávváltós Intercity vonatokon, korszerűsítésének lehetőségei a menetidő csökkentése érdekében

Polcz Attila őrnagy-helyettes, VPOP Észak-alföldi Regionális Parancsnokság


Vajda József
alezredes, Csapi Vámhivatal

 

Határrendészeti eljárások a nyomtávválós Intercity vonatokon, korszerűsítésének lehetőségei a menetidő csökkentése érdekében

Bodnár Károly rendőr alezredes, határrendészeti szolgálatvezető, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőrfőkapitányság


 

Gushulenka Iurii helyettes vezető, Ukrán Állami Határőrszolgálat, Csapi Parancsnokság

A projekt az EGT & Norvég Finanszírozási Mechanizmus, valamint a Nemzeti fejlesztési Ügynökség megbízásából a Váti Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Nonprofit Kft. által lebonyolított "határon átnyúló együttműködések fejlesztése a magyar-ukrán határtérségben" című program keretében valósul meg.